Kontakt: hello@dumnywear.pl
Regulamin Sklepu
1) Sklep Internetowy dumnywear.pl zarządzany jest przez osobę fizyczną która prowadzi działalność gospodarczą pod nazwą "Huggles Republic Beata Kuzioła" z siedzibą w Łęcznej pod adresem: Trębaczów 19, 21-010 Łęczna, posiadająca numer NIP: 9461713694 (adres do korespondencji i wysyłek ul. Jantarowa 29 lok. 54, 20-582 Lublin)
2) Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem Internetu, w formie umowy zawieranej na odległość pomiędzy osobą zamawiającą (Kupującym), a sklepem (Sprzedającym). Zamówienia drogą mailową składać można w naszym sklepie przez 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Zamówienia są realizowane w dni robocze. Sklep prowadzi wyłącznie sprzedaż wysyłkową, nie ma możliwości odbioru osobistego. Cena podawana przy towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Kupującego zamówienia.
Koszt wysyłki: Kurier Inpost- 12,90 zł brutto na terenie kraju.
Przesyłki zagraniczne- realizacja przesyłki zagranicznej po wcześniejszym ustaleniu kosztów UPS / DPD 49zł-86zł brutto (cennik paczek zagranicznych podanych jest w zakładce Dostawa.
W przypadku zamówień zagranicznych prosimy o wcześniejszy kontakt: hello@dumnywear.pl
3) Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów za pośrednictwem sieci Internet. Sprzedawane towary są wolne od wad.
4) Płatności za zakupione towary należy dokonywać na nr konta bankowego w tytule podając: imię, nazwisko oraz numer telefonu osoby składającej zamówienie. Dane do przesyłki: Bank: mBank Nr konta: 81 1140 2004 0000 3802 8180 0003 lub korzystając z systemu płatności elektronicznych Przelewy24. Płatności można dokonać kartą debetową, lub kredytową. Posiadanie konta PayPal nie jest wymagane.
5) Zamówienia są przyjmowane poprzez sklep internetowy. W przypadku podania nieprawdziwych, niepełnych bądź błędnych danych Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za dalsze losy wysłanego towaru.
6) W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających realizację złożonego zamówienia, o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Kupującego.
7) Koszty przesyłki są pokrywane przez Kupującego.
8) Sprzedający nie dopuszcza płatności za zamówiony towar przy jego odbiorze (brak możliwości wysyłki „za pobraniem”).
9) Zamówienie realizowane jest i wysyłane w ciągu 2-7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty. (dni robocze liczone- poniedziałek-piątek, nie uwzględniając soboty i niedzieli)
10) Przewidywany czas dostawy przez kuriera Inpost – 1-4 dni robocze. Czas dostawy może ulec zmianie (wydłużyć się) z przyczyn niezależnych od Sprzedającego.
11) W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Kupujący jest o tym niezwłocznie informowany. Kupujący decyduje czy zamówienie ma być zrealizowane częściowo czy w całości anulowane.
12)Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia zamówienia przez Kupującego. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów do oferty sklepu internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiana ceny towaru/towarów nie będzie miała zastosowania do zamówień złożonych przed zmianą ceny.
13) PRZEDSPRZEDAŻ - Realizacja zamówienia dokonywana jest w ciągu 2-7 dni roboczych od dnia zaksięgowania wpłaty. (dni robocze liczone- poniedziałek-piątek, nie uwzględniając soboty i niedzieli)
14) Przewidywany czas dostawy towaru w opcji PRZEDSPRZEDAŻ– 2- 5 dni robocze. Czas dostawy może ulec zmianie (wydłużyć się) z przyczyn niezależnych od Sprzedającego.
15) Zgodnie z prawem konsumenckim, kupujący ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość, w ciągu 14dni i odesłać nieużywany produkt na adres Dumny Wear, ul. Jantarowa 29/54, 20-582 Lublin. Koszty wysyłek w przypadku zwrotów w obie strony pokrywa kupujący.
16) Kupujący ma prawo do reklamacji zakupionego produktu w ciągu 1 roku od momentu otrzymania towaru. Sprzedający zobowiązuje się produkt naprawić, lub gdy wada nie pozwala na naprawę, wysłać nowy, wolny od wad produkt w ciągu 14 dni od daty doręczenia wadliwego produktu do sklepu.
17) Produkty odsyłane w ramach zwrotu lub reklamacji, muszą być wysłane Pocztą Polską - paczką rejestrowaną lub kurierem aby paczka posiadała możliwość jej śledzenia.